Alla inlägg under april 2010

Av Elvira - 30 april 2010 13:44

...leker vi helg redan, vilket innebär att jag har tid att titta in här..det händer liksom aldrig annars, så det säger en del, "lugna gatan" rejält..hmm


Förresten appropå jobb, mitt förra inlägg då, så blir jag kvar här*lycka*

Blidde alltså inte arbetslös..skönt!


Hur som helst, hur lugnt den nu än är, så duger det knappast att sitta här o blogga, så jag återgår till att hitta på nåt bättre.

Ha en bra valborg, å gå inte för nära elden;))


Love E

Av Elvira - 21 april 2010 18:36

..no skriv!


*tänka, tänka*


Nåja, jag kommer nog straxt åter...


Mår bara bra iallafall..får höra små gliringar om att jag inte skriver nåt minsann, sen nåt "dumt o tråkigt om nån jä-la melodifestival"..


Men allt är ok, inga katastrofer:D


Sitter just nu och håller mig väldigt undan från "stora fiskjaget".

Toker blaskar runt i akvarier, på fiskjakt, medan en hel drös fiskar lever på sista sekunden i ett annat akvarium...det är bråttom, blött..och mycket svordommar...


I skallen rör sig massor just nu (enl. facebook har man förresten hittat marackas på min hjärnröntgen)

Kom ju ganska nyligen på att jag sagt upp mig från en trygg å fast tjänst, för ett agnska ovisst öde..hehe..inget efterklok så..

Fick ju jobb i 6 mån, då i december när jag bytte..

Å de här 6 månaderna skulle ev förlängas, i mån av beläggning..å de där 6 månaderna har ju snart gått..time flies.

Hur som helst så..ja, jag hoppas å håller alla tummar, men jag vet ju ändå att "min" tjänst inte finns "på riktigt" utan är lite extra speciale så..nåja, allt löser sig!


Blev just nerkallad till vattentjänstgöring, så jag återkommer


Love E

  

Ovido - Quiz & Flashcards