Direktlänk till inlägg 12 maj 2013

Om jag startade hela bloggen pga en självgod herre..

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34

..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg",

ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka..


<så


-Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig "glädjeflicka", ditt garv åt dina eviga "silence, I kill you, å din skittorra prettoblogg, som mest va pinsam att läsa.


Jag kommer aldrig glömma hur du va den enda männsiska som kunde tjatringa i två månader, för att tala om vilken jävla sunbba jag va som inte svarade, tokskälla om det i säkert tio minuter, få mig skitsur, å nästan lägga luren i örat, för att då ändara ton, å få mig att skratta så magen krampade.

Varje gång.

Du ringde när jag va nermedicinerad å totalt inställd på att ta mitt liv, allt va kolsvart, men du ringde, jag råkade säkert svara av misstag, men du fick mig att asgarva så magen gjorde ont, på mindre än två minuter..då åxå.


Du skrattade åxå...kallade mig glädjeflicka, sa att jag gjorde dihg glad, å jag fattade inte vad du menade, vadå, mådde du inte bra? 


du skrev upp för ditt körkort,  fjärde gången, timmen innan vårt sista samtal, lite uppgiven, men vi snackade lite, skrattade mycket, å så skulle vi ses..nästa vecka..jo jag LOVADE attt komma


Hur fan kunde du kugga så många? tror faktiskt inte att du ens tittade på frågorna, törs nästan svära på att du aldrig ens svarade på en enda fråga..mupp!!


Sen skrev du att du va kär i mig, att du nog aldrig slutat vara det, å jag skrev tillbaks, att ta nåt mot febern , du yrar..å det blev jobbigt en stund.


EN kort stund,tills vi pratade om det. du gjorde dig verkligen inte i skrift..suck..ens via sms.


men glittrande ögon, en perfekt tandrad..å ett sinne å intelligens som va knivskarp o omisskännlig, ibland på gränsen till onaturlig..iallafall i mitt tycke, särskilt när jag ansträngde mig för att låtsas som att allt va ok, å du såg rakt igenom det..eller hörde.


Ingen, verkligen ingen, skulle lyckats läsa av mig så snabbt när jag

 tom själv tyckte jag va strålande talangfull i mitt skådespeleri..



Å jag blev förolämpad, å du blev mer o mer orolig..


Så nu då Johnny, om du nu haft skäl att va orolig för MIG, hur i helvete j´kan det då komma sig att jag får höra att du inte finns mer?

HUR FAN KAN DU DÖ SJÄLV, när du gnällt o oroat dig för mig som du gjort?

Å så får jag höra att du dött av nåt vanligt, naturligt..DET ÄR FANIMIG INTE NATURLIGT ATT DÖÖÖÖ NÄR MAN ÄR KÄRNFRISK å flera år kvar till femtio..inte alls!


Det är fanimig det fräckaste du gjort...å säg inte emot

Silence-I kill you...


DU spelade en låt för mig, sa att du kunde skrivit den själv till mig, jag hatade den..på radion spelade den jämnt...


jag svär än idag, å irriterar mig på att du inte gör dig i skrift, å så smittar du dessutom stackars oskyldiga musiker, så de skriver skitlåtar..

Jasom Mraz, hade den inte varit så kass så hade jag lagt upp den, men jag kan inte med den vet du...


haha


sjukt.


galet


HELVETE VAD JAG ÖNSKAR ATT JAG KUNDE KOMMA ÖVER PÅ MÅNDAG...


helvete vad jag hoppas, att jag har rätt i känslan, att du visste vad du betyder i mitt liv, 

ÄLSKADE VÄN, jag behöver höra din röst...men nu ska du vila i frid...fast det är min tur att skälla när vi hörs igen


Love E



Å eftersom jag nu är artig så fick du va med å välja bild.en som jag vet att du ville ge av dig själv(märkligt men det har vi tjafsat klart om) och en bild som är du, för mig,  solkisande på en balkong, säkert med en cigg i näven , nån granne att charma på en annan balkong, å en doft av nån sån där sinnessjukt god dofta gott..som alltid

    





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Av Elvira - 24 februari 2013 23:56

...upp o ner, ut å in..tänka, gnissla tänder, deppa, tjuta skratta..å kanske tillslut bara få nog.   Ingen ahaupplevelse, ingen smashing jätteinsikt ...utan bara ett enkelt konstaterande, att det inte är nån större mening att fundera på hur det v...

Ovido - Quiz & Flashcards