Alla inlägg under december 2012

Av Elvira - 5 december 2012 02:30

..hitta ord längre, vill, men det är som att jag tappat språket å förmågan att skriva helt..fast jag vill, för det hjälpte ig så bra förr och skulle säkert hhjälpa min stackars omgivning åxå..iallafall skona deras öron en aning.

För jag ältar..å jag hatar å jag klagar å gnäller non stop,


Ibland så ser jag någon med gitarr i handen som från ingen stans trollar fram ren magi å då tjuter jag..å sen kommer jag på att det skrämmer, att tjuta för att jag ser å hör någon som är så komplett..å eftersom jag inser att jag blir skrämd, så måste jag ju så klart klaga älta å gnälla igen...å  då skulle det fanimig hjälpa att skriva igen.

Att skriva för att våga stanna i känslan en stund, att skriva för att inte bygga höga taggtrådsinlindade murar..


fast jag mår ganska bra,  å fast än livet börjar anta en aningens ljusare ton rent allmännt..well...jag loggar väl in igen o igen tillls skriveriet funkar, som sagt-plötsligt händer det.



love/E



Ovido - Quiz & Flashcards