Alla inlägg under maj 2011

Av Elvira - 30 maj 2011 15:24

..är dagens tema!

Vrålhungrig kiddo kom hem å behövde mat FOOOOORT innan hon skulle svälta ihjäl och dö!


Och talar om att hon är långledig i helgen, så hon ska sova borta, vilket innebär att jag kan följa med min supergulliga kompis på nån ide hon fick..high chaparall.


Har inte ens tänkt tanken sen jag va 12 eller nåt.. :)


Har varit utsocknes en tid, i nära tre veckor faktiskt, och kom hem igår..eller "hem" förresten..


Känner mig mest bara stressad här, vill verkligen inte va här..

Drömmer kokodrömmer, vaknar drogsugen och genomsvettig..nä fan, dags att bryta upp snart, byta liv på riktigt..alltså beständigt.


Ska prata jobb m en kvinna i morgon, blev uppringd och tillfrågad om jag va intresserad av en tjänst..och blev lite skrajsen, men kanske kan det va nåt?

Alltså det är en sak att få lite timvikariat, men en helt egen hel tjänst?

Får ju supernojja, typ "nu jävlar kommer jag sitta fast" o det vet man ju "att då går allt åt helvete..med detsamma"


Haha..nä, inte riktigt så illa, men det är en dubbel känsla, beror bergis på ovana..och rutiner är ju ändå skönt..


Well well...den som lever får se.

Ska ta mig in i en dusch, och planera resten av dagen..men framåt kvällningen byter jag stad igen :)


Love E

Av Elvira - 1 maj 2011 16:04

..och lyckligt leende, är en överdrift.


Men har en helskön känsla av spirande livslust igen.


Och det som behövdes va visst bara en lite smått märklig natt:)


Skulle hämta en kille i Norrköping i natt, men hamnade istället på helt andra sidan stan på fest, knappast i ordning eller upplagd alls, men fick hur kul som helst, och kom hem nyss i stället..UTAN stackarn jag egentligen skulle hämtat.


Nåja, men bara den där känslan av att faktiskt vara fri, att göra lite som jag själv känner, och inte vara begränsad av en massa ..ja, sak samma.


och fastän det regnar utanför, och jag känner mig mer sliten än på väääääldigt länge, så finns den där, den där lilla bubblan av "hopp om livet"igen..


Nu ska jag häva mig ner i ett skållhett bad, och bli lite ny igen, på utsidan också



Love E

Ovido - Quiz & Flashcards