Direktlänk till inlägg 20 december 2011

Antar att det är ett tecken..

Av Elvira - 20 december 2011 01:07

..på att hjärnan snart helt smält bort, när jag sitter och tycker lite små synd om mig själv,för attjag saknar , bara jättejättesaknar..och så kommer jag på att , det jag tror mig sakna, har jag ju ens inte haft..


Suck!


Dags att sova nu, och låta de sista stackars grå, där uppe i bollen få vila..ordentligt!


..ska genast bädda ner mig, och somna med vår familjs nyaste medlem, Zazzie,  en helt underbar kissekattflicka, som flyttade in igår.. <3


Har förreesten manglat sönder samma tre låtar om o om igen, idag.


Jag gör ju tydligen gärna så, fastnar..

Lalehs "here I go again"(som plötsligt visade sig ha en riktigt bra text..alltså med tanke på att jag helt missat att det fanns mer än tjatig refräng innan..och hennes supersköna timbuktu-cover, "alla vill till himlen, men ingen vill dö"


Å så snyftisen här då, som va så passande när jag ju ändå skulle självömka och sakna..*L*


Love E


Har skrivit det förr, men lika sant ändå..att det där lite inlindande tröstande, i att lyssna på en låttext, och veta att någon mer kännt det man känner just då,det är näst intill magi ju..eller kanske bara ett tecken på att människor är ganska lika trots allt..

För anstränger man sig lite, och sållar bort refrängen..ja, då är den träff-mitti-prick-sänk

Nä, sovtime, puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards