Alla inlägg under juni 2010

Av Elvira - 16 juni 2010 22:32

...är märkliga ibland.

Som att någon någongång haft samma känsla, och överlevt den...

Och det tröstar!



Det här är inte riktigt vart jag är, men det är en jävligt bra text.



hoppas det funkar den här gången då, annars Cardigans - Communication

Av Elvira - 10 juni 2010 16:33

..nåja, Eldkvarn, Kärlekens tunga skulle det iallafall föreställa...

Av Elvira - 10 juni 2010 16:23

..i det här livet Anki, och hoppas vi ses igen i nästa!


Just hemkommen från begravning av en riktigt fin människa och vän, och det är tungt...


Men tankarna finns där, minnet av henne, livfull och starkare än de flesta kvinnor jag mött..


Och med den här låten minns man henne precis som hon va...med ett glas vin, helt inne i Plurars stämma..




<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/WiH7qimQLIA&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/WiH7qimQLIA&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

Av Elvira - 2 juni 2010 18:46

.."inlåst" i stängt litet rum, blir man lätt frustrerad kan jag lova..

Specielt en dag när solen gassar från klarblå himmel..


SÅ i ren tjurighet åkte jag ner i solariet då, för att jag minsann åxå vill få solfärg, men har man suttit instängd en heldag, så blir 20 min i ett solarie ovan på det, för mycket,  så jag hoppade ur det med en massa minuter kvar...och känner mig alltså ännu mer lurad och  frustrerad..hehe..


Nåja, jag hoppas på toppenväder i helgen istället då..Jobbar bara halvdag i morgon och så bär det iväg till storstan för rock n´rollkväll i världsklass...kan knappast bli fel?


Lilltroll sitter just och försöker tjata med mig på en joggingrunda...och jag inser hur förslappad jag lyckats bli.

Faktiskt så förslappad att de tom ringde från gymet igår, och undrade varför jag aldrig visade mig...pinsamt ju...iallafall nästan.


Nästa vecka hur som helst börjar nya friskus livet, något snille på jobbet har kommit på att vi ska springa nåt tiomilalopp ihop i början av september, alltså, man delar upp milen mellan sig på något vis, kortaste sträckan är 3 km,  och det går ju liksom inte ens försöka hitta nån ursäkt för det..  


nähepp..ska slita mig härifrån då, hitta på nåt bättre...


Ha en bästa helg alla

Love E



Ovido - Quiz & Flashcards