Alla inlägg under februari 2013

Av Elvira - 24 februari 2013 23:56

...upp o ner, ut å in..tänka, gnissla tänder, deppa, tjuta skratta..å kanske tillslut bara få nog.


Ingen ahaupplevelse, ingen smashing jätteinsikt ...utan bara ett enkelt konstaterande, att det inte är nån större mening att fundera på hur det va innan allt brakade ihop, vad som hände, försöka hitta tillbaks,,för jag ska ju inte tillbaks, jag ska framåt,,,

Nåt nytt oskrivet..å då blir det vansinnigt onödigt att klamra sig fast i dåtids analys..

shit så enkelt  det blev då, det komplicerade som tagit så mycket energi, helt i onödan


  

Å det går framåt direkt, its kickin in ..


skrubbar sovrum, skrubbar mig, skrubbar å blaskar med ajax o svabbar..kollar klockan, snart midnatt, skrubbar lite till..nynnandes.

Tacksam för små ord, små fina ord, små gester..tacksam att jag har människor som vill ha mig i sina liv trots allt.


Utan att jag ältar å ber om ursäkt än en gång , fyrahundrafemtielfte gången i raden..nä..jag är tacksam att jag förstår att låta bli det med.

Imorgon ska jag vakna till världens bästa måndag, en ny oskriven helt färsk..att måla hur jag vill.

Tack


Ovido - Quiz & Flashcards