Alla inlägg under mars 2010

Av Elvira - 13 mars 2010 19:37

Lugn ro, å melodifestival!!!

Det ni!


Har bara hört Johnssons, men jag hoppas å tror han vinner!

<3

Av Elvira - 10 mars 2010 19:30

...av träningskvinnan idag, ni vet hon, som ska göra Carina o mig skitsnygga till sommaren  

Hon LOVADE att om vi följde våra program nu, kör passet två ggr i veckan, å så gärna ett Zumbapass oxå(för att jag ville det, ser ju så kul ut på tv;)),så skulle vi se resultat inom en månad!


Jag litar på träningskvinnan, har stooooora tilltro nu.


Så förutom att min kiropraktor mosade sönder mig, så jag knappt orkar hålla i ratten på bilen, så känner jag mig ganska taggad nu.

Tydligen måste jag vakta mina rörelser när jag drar på vikter, för att jag har överrörliga leder(!!?) Borde inte kiropraktorn sett det för länge sen?

Hade ingen aning, men som hon sa, det är inte normalt att kunna applådera bakom sin egen rygg...hehe...å Toker tillla att han minsann räknat ut det första gången han sett mig lägga fötterna i i galenvinkelar..

Skumt, att man får veta sånt först när man är 36...inbillade mig ju att alla kan sånt..?


Jaja, hoppas, å håller tummarna för träningsvärk då !!


Min stora trollunge hittade jag förresten hos Carina idag när jag kom dit, den där vackra linblonda jag har, som plötsligt hade solbränna mitt i marsrusket- Underbart att ha dig hemma igen Bobolina!!!!


Så nu väntar jag på att de ska komma hit, så jag får gosa lite med dem...världens finaste småbrudar!


Love E



Av Elvira - 6 mars 2010 01:26

Till ACDC ...den 3 juni...på knallblå moppe;)

Av Elvira - 4 mars 2010 18:10

...när allt inte känns så där heeeelt i balans, så är det lätt att låta minsta sak explodera i skallen.

Fick erfara det idag, när jag sitter i telefon, på väg hem från jobbet.

Å så får jag höra att,än en gång är tjafset igång...-den å den ringde å sa att den sagt att du gjort för att nån annan sagt att jag gjort å bla bla bla..


Ja i vanlig ordning då, same as always, blir egentligen inte ett dugg förvånad, men min reaktion däremot..fan, jag tog faktiskt till lipen några sekunder innan jag hejdade mig.

Jag ORKAR på riktigt inte med mer just nu...

Så jag stannade bilen en stund, svor en riktigt bra liten ramsa, bet mig själv hårt i läppen när jag kom på mig med att gå i skiten-med HELA huvudet.

Ringde upp vedebörande skitsnackarmänniska och baaaaad, men kanske med något hög å gäll stämma, att snälla sluta prata om mig nu.


Å sen, när det släppte, så va de verkligen rent fyskiskt skönt.

Kände hur kinderna blossade, å lugnet återvände...som alltid när jag blir riktigt arg eller ledsen..får ett toklugn efter.


Hade ju en tid i livet, där jag glatt la ut vilka sorger å bedrövelser som helst här, som en ventil..

Jag gör inte så längre, av en massa anledningar, men allra mest för att jag någonstans blev mer sårbar så..

Å nu sitter jag här, än en gång, å önskar att jag kunde skriva "bort" saker..

*suck*

Ska nog skaffa mig en dagbok att skriva av mig grejjer i...det kan funka;)


Ahha...nu kom min bästaste Carina, ska släppa detta ett tag, love E




Av Elvira - 1 mars 2010 18:46

..carina och jag, och efter ett par månaders moget övervägande, åkte vi till byns ...ja..ehhh....vad det heter, gym?

Hur som helst så förklarade vi att vi va där för att bli väldigt snygga till sommaren, och undrade om vi hamnat rätt.

Å gissa vad killen i kassan sa?


- Njae..alltså..vi kan ju inte utföra mirakel!


Ojoj om han låg ruskigt illa till en stund!


Hur som helst, har vi nu bokat tid med en egen instruktör nästa vecka!


Om det luktar skryt om inlägget här, så ligger det nog något i det, men va fasen...det är faktiskt värt att skryta om!

Så det så!


Å sen har jag en massa mer att tillägga, men maten bränns vid på spisen, så jag nöjer mig med det här..ja jävlar så smala å snygga vi ska bli..hehe


Love E

Ovido - Quiz & Flashcards