Direktlänk till inlägg 22 december 2011

så har hon visst fastnat igen...

Av Elvira - 22 december 2011 21:44

..samma visa(!) om och om igen...men shit så skön ändå...






Here I go again, it`s time for me to fade away. I`m out of here I go again, I`ve lost the game And no one is to blame. Here I go again, it`s time for me to face the world. I`m out of here I go again, I`ve lost the game. And no one is to blame. Move on, believe it. And you`ll find out this is the time of your life. Move on, believe it, You can be sure this is the ride of your life Here I go again, Here I go again, Here I go again And no one is to blame, but me. It`s time again to let the storm rise and be waiting here with great expectations, You call it what you want but for now be standing tall and I`m here to get it all so give me your best shot or let me go. Here I go again, Here I go again, Here I go again And no one is to blame, but you.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards