Direktlänk till inlägg 11 augusti 2010

Lite fundersam...

Av Elvira - 11 augusti 2010 13:30

..framför datorn, på finspångs bibliotek är jag.

Sitter här med jobbet just nu, tjejerna har data tid, så jag passar åxå på..

Men så står det ett anslag bredvid skärmen,

om regler på Internet- på franska !!!?


Alltså, bara på franska, inga andra språk..?

internationellt, men så sabla många fransoser finns det väl inte här?


Har alltså börjat jobba igen,  fortfarande inte i toppform, men tycker nog att det funkar ändå.

Ska ha samtal idag, om hur det går och hur det känns...de är minst sagt omhändertagande och lyhörda, på min arbetsplats.


Vet inte om det är senaste tidens händelser som splittar mig lite, är ganska vilse i tankarna stundvis.

De fladdrar liksom iväg, hamnar plötsligt i djupa samtal med mig själv om värsta och största existensiella frågorna..

Well, ska nog inte fundera så mycket på varför jag funderar, har hört att man kan grubbla sig till hjärnblödning om det vill sig illa ;)

Får väl försöka vara "här o nu" istället för "där o då".

Älska glömma och förlåta...i mitt facebookhoroskop, som för övrigt är VÄLDIGT vetenskapligt och korrekt, står det just idag, om att jag ska jobba på att förlåta...

Och att låta "...the light of compassion..." bla bla nåt, lysa igenom, ja, för horoskopet är ju på engelska..å just det där, fattade jag inget alls av :P



Nähe, nu börjar kidsen fara runt här, så jag får väl lägga ner mitt klotterplank här en stund.

ha det bäst!


Love E




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards