Alla inlägg den 19 december 2010

Av Elvira - 19 december 2010 22:29

..ännu en låt jag gillar, men bara gillar ibland..


Massa volym, så blir den svulstig och maffig, och helt ..ja..tappar rätt ord.


I övrigt då, så har dagen varit alldeles för mycket.

Vaknade för sent, missade saker jag skulle gjort, körde sönder biljäveln ute på en smal avkroks-väg,mitt ute i ingenstans, massa mil hemifrån,  med bråttom bråttom eftersom jag hade middagsgäster på ingång( och inte ens hunnit handla maten!), å två fina, men  tunnklädda, tjejer i bilen..å alla vi tre hade gränsfall tomma batterier i mobilerna..

Å appropå mobiler, så havererade det aset också när jag kom hem här..


Nä, vältra mig i tycka-synd-om-själv-musik, och veta att morgonsdagen blir bättre, oavsett vad som händer

;)


Love E

Ovido - Quiz & Flashcards