Alla inlägg den 12 november 2011

Av Elvira - 12 november 2011 16:41

va ett od jag utvecklade allergi mot för ca ett år sen.

Efter megakraschen lyckades jag efter massa tjat få en tant som va KBT inriktad, att prata med.

Inte för att jag "fick" sluta med medicinen, men jag fick iallafall delvis min vilja igenom mked det..nåja, annan story.


Hur som haver, KBT tanten, som jag önskat såååå mycket, och ångrade om möjligt ännu mer efter vårt första möte, tjatade konstant, med en hurtig klämkäck ton om att vi skulle "normalisera".


Jag kunde inte ta in det alls just då, och inte riktigt efter heller..men idag inser jag att det är precis just det jag försöker göra..


När mitt egna sätt inte funkar, utan tvärt om orsakar kaos, ras och förvirring..så tar jag nu till drastiska medel, och NORMALISERAR..


Det måste funka, snälla rara underbara , du där ovan om du finns-låt det funka <3


Jag är förövrigt superbra på att förstöra för mig själv, bättre än nånsin förr faktiskt, så jag har iallafall inte bara blivit sämre på allt:P Nä, där har jag trimmat upp det till en klart högre nivå..







Ovido - Quiz & Flashcards