Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Elvira - 1 mars 2011 22:56

..hur jag själv tänker, eller vad jag tänker med?


Samma misstag, samma goda syfte i början, och samma katastrofala resultat..


Och faktiskt, det enklaste kunde ju vara , att jag kanske inte tänker alls..men det är inte sant, för jag tänker jävlar så det knakar, men missar ändå viktiga poänger..



Well, bita ihop, och lägga bakom sig, är nog en bästaste grej just nu.


Ogillar skarpt att såra människor, och ibland gör jag det ändå..

Men jag träffade en klok gubbe för allra första gången , i kväll, och han sa en massa klokskaper..som att jag ju inte kan ansvara för nån annans känslor, och det är nog så sant.


Hur som helst, ska  vara bara med mig själv, och mina vackraste troll..länge..typ flera år, definitivt.


Ska börja om lite från början, göra bra-för-Vira saker, full fokus , det viktigaste först.


Love E


Ovido - Quiz & Flashcards