Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Elvira - 5 juni 2011 16:04

..blir jag ibland, på människor som uppenbarligen har alldeles för lite eget liv.


Eller vad fan problemet nu kan va..hmmm..


Men att engagera sig i mitt liv och leverne, ha åsikter om vad jag gör, varför jag gör och med vem jag gör, tycks vara nåt slags stående samtalsämne för vissa.


Så här är det, mitt nr 0769 360936, ring MIG, fråga mig,  ta gärna och tala om direkt för mig, vad du/ni tycker och gärna då också oxå vilket vis du/ni har med MITT liv att göra.


Skippa smörattityden och allt lismade småäckligt fjäsk, är EVINNERLIGT trött på det.


Så!!!!


Nu ska jag återgå till mitt liv då, och uppenbarligen störa folk å det grövsta, genom att faktiskt leva och göra, istället för att sura och snacka skit.


Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards