Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Elvira - 22 januari 2010 20:26

..lite desperat, om o om igen, o sen ett stort ge upp!


R.I.P Piggelinus, blaskorna gör snask av dig nu...


http://www.expressen.se/Nyheter/1.1853660/svarta-ankan-haktad-for-mord

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6469382.ab


De gifte sig , när de båda satt i fängelse.

Han, satt för en stor lass droger, som hittade hemma hos mig...

Det där lasset, som fick mig häktad..å där jag fick chans till eftertanke..

Där jag insåg att det va dags att byta liv..

Det där lasset, som han tog på sig, å jag gick fri...


Och under den här fängelsevistelsen, gifter han sig med den här kvinnan, första gången de träffas, är under själva vigseln...


Gissa om att alla skrockade om hans framtid, herrejösses-att gifta sig med en kvinna som har ihjäl sina män..

Skrockade gjorde alla, o hur rätt de än fick, så är det jäääävligt sorgligt!




O Vira, hon faller, som en kägla.

Just like this...


 appropå käglor...jag vann stort i kägel igår!!

Bästa ever!

Bara 40 av 50 klot i rännan-new world record!



Ovido - Quiz & Flashcards