Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Elvira - 27 januari 2010 16:45

...å väldigt mycket snö, är läget just nu!


Toker drog till andra sidan jordklotet igår, blir borta i tre veckor..

Själv fick jag den brillianta iden att byta jobb mitt i reseplaneringen, å hade plötsligt ingen semester att ta ut..så jag fick stanna hemma
=(

Nåja, det känns faktiskt helt okej, tycker att  han är värd lite sol och lata dagar.


Däremot att komma ut till bilen efter ett arbetspass, och knappt hitta den under den dryga dm snö som kommit under dan...njae..den är ingen större hit!!!


Bita i surt äpple tror jag det heter?

Eller bara gilla läget?


Är glad att jag är inomhus nu iallafall, å inte behöver åka en meter till idag.


Jaja, kommer nog bli mycket saknad-skriveri här ett tag framöver, men nu ska jag bara sjunka ner i soffan med en stor kopp hett the o mysa:)


Kramkram





Ovido - Quiz & Flashcards