Direktlänk till inlägg 26 december 2010

min vackraste vän...

Av Elvira - 26 december 2010 01:10

..som i skrivande stund, utan förbvehåll drog med min hem nyckel..jag kan ju liksom sova nån annan stans..hehe

Älskaar dig skruttis, allt som är mitt är ditt..alltid!

     

 
 
Ingen bild

R

28 december 2010 14:53

ja vist är hon söt o go ,

Elvira

29 december 2010 00:57

Vår sötfia är det...även om jag får flytta hemifrån nån natt då o då;)

 
Ingen bild

d

30 december 2010 15:10

bästaste finaste älskade elvira!
Jag drömde om dig inatt, och nu saknar jag dig mer än någonsin.
Jag ska till finspång på nyår! Hem till åsa och natta. Ska bli så fruktansvärt underbart.

Efter min dröm kom jag fram till en hemsk upptäck.
Jag kommer aldrig träffa dig igen. Jag kommer inte få sitta i ditt knä, inte få känna dina varma kramar, inte höra ditt glada skratt, inte höra dina dåliga skämt eller få ta del av dina kloka tankar. Det är svårt att inte börja stortjuta när jag tänker på det. Tack för allt fina elvira, du är världens bästa finaste och underbaraste!!

Elvira

5 januari 2011 21:17

Men du gumman, jag har ju sagt åt dig, att jag kommer titta till dig om 20 år, för att kolla, så du gör något bra utav alla dina "sprakande vackra färger".

Så du kommer absolut att träffa mig igen, inga tårar gumman, satsa på skratt och glädje istället.

Skönt att du får en bra nyår, och du..gör det här året till ditt bästa- det är faktiskt BARA du som bestämmer hur bra det ska bli!

Stora bamsekramar fina trollunge

 
Ingen bild

En överlevare

30 december 2010 18:47

Gott Nytt År :)

Elvira

5 januari 2011 21:13

Detsamma, ett riktigt Dunderbra Nytt År önskar jag dig!

Kram

 
Ingen bild

Karoline

11 januari 2011 12:43

Söta rara underbara vildvira vad som händer så kommer jag alltid att älska dig

Elvira

12 januari 2011 11:42

aaaaa...å ja dej:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards