Direktlänk till inlägg 2 april 2011

Vad som faktiskt är på riktigt..

Av Elvira - 2 april 2011 01:41

..äkta å sant, tycks vara en ständigt återkommande fråga, i alla fall för mig..


Är jag extra kingig kanske?

Är jag för petig, nagelfar jag allt in i minsta meningslösa petitess?


Eller är gränserna jag ändå vill ha och behålla, kanske tom sunda?


Äh...full av drypande sarkasm, är jag lite glad att jag lyckats koppla in extra  högtalara i datorn..å så skrålarjag med, i århundratets mest sarkastiska vaggvisa..


Och samtidigt som jag undrar var den där tacksamheten, den livsviktiga tacksamheten tog vägen, konstaterar jag att kanske, men bara kanske är det upp till mig, att göra om, och göra rätt..börja om från början, å hitta den igen...tacksamheten


 

 
 
Ingen bild

mig

2 april 2011 02:44

vissa gränser är alltid sunda, det är det som ofta räddar en från just det man inte vill eller ska behöva känna. Det som inte känns äkta kan vi ge till Sverker Olofsson så hamnar det i soptunnan :).
Försök släpp de som gör dig tveksam på det du tror på och värna om allt äkta som finns runt i kring dig i stället. Love u

Elvira

2 april 2011 22:32

Love U too..

Jo, så sant, men så svårt att behöva se saker, som de faktiskt är ibland..

Tycker jag har rensat och rensat, men jag är ju knappast förvånad, det är ju liksom samma sak, om o om igen..å jag blir ledsen o förbannad, varje gång, om o om igen..

suck

ska lära mig en annan dag:)

Glad att just DU finns, fastän jag visar det dåligt ibland..men det är jag, mycket!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards