Alla inlägg den 1 november 2010

Av Elvira - 1 november 2010 01:52

..nu är alla samlade å nattklädda, men precis när jag ska nanna, så kommer lilltroll med en parfym..å jag blir lycklig som få!!!


Har aldrig hört talas om den, jag kör ju på mina standard Hugo, typ alla tjej

varianter, eller Light blue..men den här, Armani Code, å jag är kär i en ny  doft...<3


Sa visst att de skulle sniffa å ta nån som luktade gott..å de lyckades rejält, Vira har fått ny favvo!!!


Imorgon blir det låååångdag, ska börja med att leka taxi kl 8, å sen runt en sväng, å sen födelsedagsparty på kvällen, med tillhörande staythenight, i annan stad...skönt!


Stora trollis har tydligen fastnat lite, å pratar om att stanna...typ..ja, länge..å för min del får hon stanna tills hon blir gammal.

Så otroligt skönt att ha henne tillbaks..15 år senare


Love E







Ovido - Quiz & Flashcards