Alla inlägg den 10 september 2010

Av Elvira - 10 september 2010 09:18

Läser ganska sällan bloggar numera..men ibland när jag gör det, får "Fotbollsfrun" så gott som alltid, till ett litet flin, på mina läppar.


Lite lagom kaxig, långt ifrån lagomland, å precis lika mycket allvar som ren å skär provokation.

Snacka om kvinna med åsikter, en masa starka åsikter, som hon inte skäms för en sekund.


Nåja, det som gör att jag faktiskt läser bloggar nu, är att jag fått en hel massa egentid, ska jobba kväll istället för dag, en tid framöver...å inte innebär det att jag sover längre på morgnarna direkt...nä, tvärt om.

Vaknar med ett pling kvart i 7 på morgonen, å sen är det klippt omöjligt att somna om...skumt, för om jag jobbar dagtid, är det precis hur lätt som helst att sova en stund till..


Äsch, ska dra på mig lite kläder, å sticka till närmaste tobakshandlare, för att underhålla åtminstonne en av mina laster...

Kanske dra på träningskläderna, å svänga förbi gymet samtidigt..?

Hehe..kul tanke, men nä..vid närmare eftertanke- inte idag!!


Förresten, om nån undrade, Ozzy va asbra, MYCKET bättre än AC/DC!


Kjamkjam

Ovido - Quiz & Flashcards