Alla inlägg den 26 september 2010

Av Elvira - 26 september 2010 03:15

...jävla DRA ÅT HELVETE är det just nu...

Prexis till allt....hela precis ALLT!!!


Vill inte, kan inte, orkar inte....skiter i vilket.


aborde vara fokuserad, behöver vara det mer än någonsin.....men har för stunden givit upp...ORKAR INTE MER!!!!


Nä, inte helt nykter...nä, inte i det minsta balans...nä, håller ut en vecka till...i taget....sen får vi se...

Helvete vad det gungar mellan varven, å hoppsan vad jag önskar mig en högre makt att lägga tilliten på....

tjillivippen alldeles borta?

Var tog glädjen kraften o viljan vägen?

puts fucking väck....



Låt mig vara neggo en stund, låt mig vara nere å borta, låt mig helt enkelt vara....bort bort...villl inte va med mer....


Sinnesro...var tog du vägen?


'

Ovido - Quiz & Flashcards