Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Elvira - 3 augusti 2009 15:17

..att städa är ju motion utan like, börjar jag inse.

Svettas som en liten gris, å hjärtat bultar..är det jag som har dålig kondis kanske?


Ja ja, en bit på väg då..

* Fönster i sovrum

* Mattor i tvättmaskin

* Damma säng, sängbord, skåp

* Golv sovrum

* Kylskåp-kliniskt rent


Nu drar jag till Norrköping, skjutsar in en vän till en vän, å passar på att inhandla galgar inför resten av drabbningen..


Kram kram

Av Elvira - 3 augusti 2009 13:34

AAnnars kan man inte städa, det bara funkar inte..*L*

(för övrigt samma slags musik som får bilen att gå lite fortare ;)

Av Elvira - 3 augusti 2009 13:24

..är att totalröja min lägenhet, under dagen och imorgon..

Har babblat om mitt städprojekt i ett par veckor nu, så det blir ruskigt pinsamt att INTE göra nåt åt det..hehe..ett slags självdupering, åt "rätt" håll..



Har precis kommit hem från mitt första träningspass på många långa månader, åkte ditt med ett enormt motstånd, men gick därifrån nästan trippande*L*

Som vanligt alltså.

Hade en kille med mig runt i lokalen, för att verkligen göra rätt,med schema, med en massa saker att fylla i, ett program kanske man kan kalla det? Fick ett löfte om reslultat på två månader,men skillnad ska jag märka på några veckor redan, sas det.

Lite som ett nytt mål, alltså att forma om mig..blir nog bra det.


Va nere en sväng på jobbet också *suck* Svårt att låta bli ju..



Njaha..ja, bara att göra en liten punktlista över städprojektet då..för att få det gjort, men det är motigt, riktigt motigt just nu, villintevillintevillinte, men jag SKA!!


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards