Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Elvira - 18 augusti 2009 11:39

..tjuvlyssnar lite på kidsen där ute..


- Va fan..jag tänker ju inte vara med om jag inte är fullvärdig medlem..?

-klart du är, alla är ju medlemmar på samma vis här..

 -Ja men , alltså, är jag fullvärdig direkt då alltså?


Hehe..var får de termer som "fullvärdig"ifrån?

Media?


Fullvärdig...ja, det är nog kanske bara i mina öron det klingar lite...ehhh..ja

Av Elvira - 18 augusti 2009 11:28

..sopig på det här med bloggeriet känner jag..hmmm


Hur som helst, sitter på jobbet , framför datorn, å spelar Farmville på Facebook..snacka om intressant att skriva om*suck*

Mina jobbiskids har luuuurat mig ju..fastnar..går å vaktar mina fält o skördar, som värsta bonden:)


ska nog slå ett öga på jordgubbslandet nu..


Ha det bäst så länge, kram kram




Ovido - Quiz & Flashcards