Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Elvira - 29 augusti 2009 19:20

shu! alicia här. mamma med sin hamsterkind ångrade sig litegrann, så nu är hon på skojsröjet och har de skoj :)) hon är rätt tuff faktiskt som åkte iallafall .eller hur? haha! för de såg rätt crazy ut imorse men de gick ner lite senare på dagen ;) ha de fint alla  /a

Av Elvira - 29 augusti 2009 16:38

..har jag fått på mig, allra obekvämaste modellen dessutom..


Hade planer för idag, skojsiga planer, och vad händer?

Jo jag vaknar med hamsterkind, megastorlek alltså, och värk utan like..

Knappast partyhumör med andra ord..knappast humör alls, för den delen..

Klockan är snart 5, och jag har inte ens kommit ur morgonrocken. Vore det inte för att lilltroll måste äta, så hade jag förmodligen fortsatt vägra att göra nåt alls..hump..jäbbla orättvist.


Så det blir inget Saxon ikväll, inget skogsröj,men jag får ju bra träning på "acceptans"..alltid nåt!



Ovido - Quiz & Flashcards