Direktlänk till inlägg 5 november 2010

Fick ännu en...

Av Elvira - 5 november 2010 12:29

..fråga nu på morgonen, om varför jag alltid raderar mina mest äkta inlägg.

Det är tredje personen, helt utan anknytning till varann som kommer med samma kommentar..å på ett sätt gör det mig glad, jag är uppenbarligen inte ute å vyklar helt.

MEN, jag lovade mig själv för länge sen, att aldrig hänga ut nån annan här, å det va ju faktiskt vad jag gjorde..


Försöker bli frisk, och i det ingår nog, som jag ser det, att ta ansvar för mig själv, att inte sjunka så lågt att jag hamnar i en sandlåda, å beter mig illa tillbaks...


Folk får vara falska, oärliga, billiga...men jag ska inte vara den som kablar ut det över världen.

Jag har åsikter som jag står kvar vid, absolut, å mer än någonsin, men det ger mig inte rätten att såra någon offentligt på det sättet..


Nåja, sista ordet lär inte vara varken sagt eller skrivet, å som sagt, även om texten är borta härifrån, så har jag fått såååå mycket mer bekräftelser efter det, på att jag är rätt ute...

Så jag låter det stanna där det hör hemma-i skallen, med full tillförlit om att "svinhugg går igen".  ...och någon kommer gå riktigt mycket sönder, men det ska knappast vara jag som bidrar då, det kommer sköta sig självt..å jag ska inte vara skadeglad alls då  


Nä,nu är det sent som satan,jag nyvaken, dags för tvagning, kram alla vänner, å ha en finaste fredag


Love E

 
 
Kicki

Kicki

5 november 2010 12:52

..va ett tag sen jag var här...hoppas att du hittar tebax till din styrka som du faktiskt besitter...sköt om dig å ha en trevlig helg!! kramiz

http://gammtackan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards