Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Istället för att...

Av Elvira - 23 november 2010 14:04

..plugga, och göra nytta, hamnar jag framför datorn, å gör en sabla massa onytta,  mycket märkligt..hehe, eller ganska vanligt ändå..?


Har inte skrivit en rad på flera dar här, går som alltid lite i perioder.


Har haft en helg där det trillat in en massa Aha-upplevelser i skallen..eller trillat, jag fick en hel del bokstavligt inmatade i skallen..nästan på gränsen till våldsamt. :)


En vän sen lång tid tillbaks, fick ett infall, och tog mig åt sidan i lördags kväll, å sen fick jag höra sanningar i ett par timmar, riktigt svidanda smärtsamma såna, å jag satt nog mest som en förvånad apa o bara glodde på honom, å se insåg jag att, fy fan va rätt han har.


Jag vet inte hur det gick till, men jag tror att han hjälpte mig mer på några timmar, än vad all världens lyckopiller kunnat göra.

- Genom att skälla!!!


nåja, nu är det iallafall slut på svarta hål,  inser att jag på riktigt bäddat själv för att hamna i den där svackan, att jag inte blir världens lyckligaste på en dag, men att jag är på väldigt god väg.


Fick appropå inget, höra att jag inte är lik mig själv på min visnings bild, på facebook.

>Tänkte att jag skulle byta den, jag menar,alla andra byter ju stup i kvarten, så lillan å jag gick igenom 1500 bilder i datorn i går kväll, hittade kanske max 10 på mig( fastnar uppenbarligen inte på bild) men iallafall, mitt i stora söket, dimper det in ett mms i mobilen, å bilden är klockren-

 


Nåja, kanske inte som visningsbild på fb, men med tanke på att 2 av de 10 lillan å jag hittade är de här..  


 



..ja, Vira ÄLSKAR att sova..!!


Ja jävlar, så skönt det skulle va..men, nu är det hög tid att hämta upp Carina, som säkert står fullt påklädd i sin hall å väntar på mig.l


Love E

 
 
Ingen bild

En överlevare

24 november 2010 20:15

Vad skönt att du mår bättre nu :)) Då slipper du "mina" sanningar :)

Elvira

25 november 2010 15:21

NEEEEEJ!
För tusan, vill inte slippa, stanna kvar, det svajjar ju, massor, kan behöva nya sanningar vilken sekund som helst :))

 
Ingen bild

En överlevare

26 november 2010 19:59

Jag stannar kvar :)) Men hoppas att det slutar svajja och...sanningar kan man behöva ändå :))

Elvira

26 november 2010 21:37

En vän sa en gång, när jag hade tagit ett riktigt duktigt återfall, å hade stora bekymmer med hur jag skulle dölja det, att "sanningen va mitt mest sylvassa vapen".

Å det är sant, i alla lägen, sanningar behöver man, men kanske inte för många på en gång..hehe..

*kram*

 
Ingen bild

En överlevare

26 november 2010 21:40

Nej...kanske inte hihi. En sak i taget räcker :))

Kram

Elvira

26 november 2010 23:37

:))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards