Direktlänk till inlägg 30 november 2010

lyckats vända ..

Av Elvira - 30 november 2010 01:30

..på dygnet totalt.

Klippt värdelöst!


Så här sitter jag med en massa natt-tankar...får ingen hejd på dem, å känner att det drar igång nån jättekarusell av obehag..

Önskar jag hade en stor tung planka att tappa i eget huvud just nu..


Morr!


Nån som har nåt bra insomningstips, så för tusan-jag behöver det, snarast!

 
 
Svempa

Svempa

30 november 2010 01:35

Du är inte ensam om att ha vänt på dygnet. Har tyvärr inga bra tips :(

http://www.brajulklappstips.se

Elvira

30 november 2010 08:11

nä..det bästa är väl att tvinga upp sig själv på morgonen..ap-tidigt, å sen inte somna om..

Har lyckats ta mig upp, men fan va det gungar i huvudet ;)

 
Ingen bild

En överlevare

30 november 2010 15:03

Du är unik. Bara du är just som du är.
Du är en viktig del av skapelsen.
Du har en enorm potential.
Du är värdefull, viktig och unik.
Du är ett bidrag till den här världen.
Du är en gudalik och fantastisk människa.
Du är innerst kärleksfull.
Du är varje dag värd att känna glädje och kärlek.
Du har all rätt att känna dig lycklig.

Elvira

1 december 2010 14:18

...Tack!

 
Ingen bild

En överlevare

30 november 2010 19:52

Påminnelse!!

House ikväll :) Mums :)

Elvira

1 december 2010 14:18

Å vet du, jag MISSADE det...nästan oförlåtligt, va bortbjuden på sen middag..
Visst borde det gå att köpa DVD-boxar nån stans?

Men tack ändå:))

 
Ingen bild

En överlevare

1 december 2010 18:24

Skulle oxå ha valt middag...

Finns säkert boxar att köpa i en välsorterad skivbutik :))

Elvira

2 december 2010 01:36

ja, just det,välsorterade skivbutiker..finns det såna kvar?
Ja, kolla ska jag göra iallafall..

Vet du, jag har sån tur att jag får middag på samma ställe varje tisdag :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards