Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Elvira - 20 juli 2010 19:38

..och på gränsen till despetat är jag.

Vet inte hur jag ska göra, önskar att jag kunde få lämna meddelande via TT eller nåt, men det går ju så klart inte.


Byn är liten, I Know, å alla spekulerar, av nyfikenhet, skvallervärde , brist på annat att göra, och med all säkerhet också av ren omtanke..


Men en vädjan från mig då- LÅT MINA BARN VA!!!!


Undrar ni, så fråga nån annan, det är ok att ringa mig med, även om jag är minnst lika frågande, men ge FAAAAN i att fråga ut mitt lilltroll, hon har det illa nog som det är nu ändå!


Inget att blogga om, nej, men mitt enda sätt att nå flest möjliga med det jag vill ha sagt, och för att jag vet att många av dem som ringt henne, också läser här...så snälla, låt henne va!



Tack!

Ovido - Quiz & Flashcards