Direktlänk till inlägg 31 augusti 2009

motstånd...

Av Elvira - 31 augusti 2009 18:13

..känner jag, inför morgondagen.

Thomas har permision, är i byn i ca 4 timmar, och jag skulle vilja vara i ..ja, Kiruna kanske?


Känner mig fastjävlalåst, kiddon ska ju träffa pappa, visst visst..men han knyter upp sina permisar kring MIG och jag hatar det.

Men hur ber jag honom flyga o fara, hur vägrar jag, när det innebär att lilltroll tappar pappan?


Svårt fall, sa doktorn.


Har städat lite, ja, för att vara jag är det som vanligt stort projekt..för vanliga folk, är det antagligen inte mer än vanligt undanplock, eller vad det kan kallas..

Funderar på att gå på möte, har inte varit där på flera månader nu, men vet inte riktigt om jag ar där att göra..har ju blivit frisk;))

*fniss*


Nä, skojjar bara, vet att man inte blir frisk..men vet inte heller om jag riktigt orkar, det har hänt sjukt mycket sen sist, och någonstans känner jag att jag skulle bli tvungen att förklara min frånvaro..hmmm, antagligen bara i MITT huvud, men det är ju just mitt huvud jag har att dras med.


Ska fixa maten klar först å främst då, ha en bästaste kväll där ute

Kram

 
 
Ingen bild

synnöve

1 september 2009 01:08

Aj aj aj det låter farligt att du blivit frisk.Har du redan glömt vad som hände för ett tag sedan,du måste gå på mötena.Annars är det lätt att ramla dit så det smäller.Speciellt när det är rörigt runt dig,det vet du ju.Du behöver inte alls förklara varför du ej varit där.Det är bara en undanflykt från din sida."Morr" Förstår ditt dilemma med ditt ex,men måste du vara med när barnen träffar han.Kan du inte bara lämna av tjejen för att sedan hämta upp henne igen??Du borde nog ta ett samtal med han och tala om hur du känner.Han måste ju förstå att du är en helt annan tjej nu för tiden.Han skulle väl mucka snart med va? Så då är det nog dags att ta tag i problemen.Lycka till.Kram S

 
Ingen bild

Elvira

1 september 2009 08:43

Nejnej, inte glömt,inte glömt alls..
Visst, kanske är en dålig undanflykt, jag ska ta itu med det..iallafall rannsaka mig själv en aning-PÅ RIKTIGT1

Sen detta med Thomas, mitt lilltroll vägrar träffa honom själv...sorgligt men sant.
Skulle funka med annan vuxen med, men som det ser ut nu,när hans permisar har vissa restriktioner, så är det inte ok för kriminalvården.
Å andra sidan, så är det vad HAN säger, själv kan jag ju tycka att det är ganska märkligt..?
För han får inte åka hem till oss, men jag är tydligen den enda han får träffa..jaja, som sagt, ska fråga kriminalvårdaren som är med idag, hur det kan komma sig..

Ska ta itu med problemen, innan det börjar gå baklänges här..

Kram kram

 
Ingen bild

Eva T

1 september 2009 21:07

Hej Vildvira !
Så det blev ingen Möllegårdsglass i mitt sällskap. Var du här nere i sommar efter konventet eller ?
Du, du ska vara rädd om dig. Dvs gå på möte, det kan sluta illa annars. Tror nämligen inte på att du är speciellt annorlunda. Kram

 
Ingen bild

Elvira

1 september 2009 22:06

Nä det blev visst inte det..kom aldrig så långt, tyvärr..Nej, jag åkte aldrig, livet kom emellan lite..

Vet du Eva, jag tror inte heller att jag är särskilt speciell..men jag har nog hamnat i en tid där jag funderar och försöker ´själv..kan va idioti, och det kan funka..
Känner mest att vardagen tar så mycket av min tid och ork..ähhh, hur som helst, så är jag fortfarande drogfri, och kanske är det så, att jag behöver en time out, bara en tid...

Men tusen tack för omtanken, och det kommer ju en sommar nästa år också, hoppas vi kan stråla samman då om inte förr.

Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards