Alla inlägg den 2 december 2009

Av Elvira - 2 december 2009 14:18

...på drömjobbet avklarat igår, å det känns kanon!!!

Första passet va ju inte riktigt ett hallelujah-moment, massa nytt, massa folk, och framför allt ett hus som man sulle behöva karta och kompass i..

Men igår va det helt underbart..kände mig verkligaen välkommen, underbar personal, och supermysiga kiddosar.


Ska dit på fredag, gissar att det är då jag får veta, om/när/hur jag får jobba där..men jag tror det går vägen!


Annars känns livet ganska enkelt just idag.


Förresten..nån som såg "jag ska bli stjärna" igår?

Retade upp mig på crosspappan..han som skulle sluta röka OM lillkillen vann tre tävlingar nästa säsong..

Har fortfarande lite "morr" i skallen...


Nu ska jag ut o tjuvröka lite ;)

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards