Alla inlägg den 12 december 2009

Av Elvira - 12 december 2009 23:16

...MITT mirakel...  


SAY NO MORE...

Av Elvira - 12 december 2009 15:44

...vi har skaffat oss lite att göra!  


Precis ALLA ..eller nåja, tre iallafall, som jobbar på Mio, önskade oss stort lycka till, med halvsneda leenden...

Tålamod..och gärna whisky, va deras tips för att lyckas..

Jaja, whiskyn är inte min grej, så jag får gräva djupt i tålamodssäcken;))


Wish us luck!


Love E

Av Elvira - 12 december 2009 10:00

..blir det idag.


Vi va ju och beställde en massa möbler i början på veckan, som kom igår eftermiddag, så nu ska vi hänga på låset utanför Mio när de öppnar, hämta ut dem, å sen barrikadera oss med varsin skruvdragare..hehe...


Tog ju med mig staackars Ingela på shoppingrace igår, och kom tillbaks som en riktigt slagen soldat.

Hade ju en period i livet, när jag shoppade som tröst, alltså riktigt sjukligt, och alltid fick dunderångest efter.

Igår fick jag nästan tillbaks den..den där "efterångesten"

Inte helt konstigt kanske, när jag räknade lite, insåg jag att jag köpt 16(!!!) lampor på två dagar..kan ju kanske tyckas en anings många, men alla va faktiskt planerade..nåja, utom två..de va bara såna där "måste ha" saker..*L*

Nåja, det blev ruskigt bra iallafall..


Å bättre blir det..garanterat!


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards