Alla inlägg den 5 december 2009

Av Elvira - 5 december 2009 13:21

...så känner jag mig lite som en galen kaninkokerska just nu. =))


När det lugnar sig en aning, å jag ser på hur jag reagerar...å så kommer skrattet istället..


Men det är så frustrerande, att folk anonymt jobbar häcken av sig för att sabba för andra..i det här fallet mig.

Förstår ju att det säger mer om henne än om mig..å lik förbannat så går jag igång..*suck*

Kanske det innebär att jag är galen...eller bara mänsklig?

Ja fan vet..

Hur som helst, så skulle jag precis radera förra inlägget, men näe..varför?

Jag är i min fulla rätt att vara skvatt galen ibland!

Å så har jag ju lovat att behålla inläggen, särskilt de som inte är så väl genomtänkta.


Så det så!



Av Elvira - 5 december 2009 13:12

..med ett svar i en kommentarsruta, men jag gör det lite tydligare så här:


Du ditt blonda falska spektakel, än en gång:

LÅT MIG VA!!!

Du borde sannerligen ha tillräckligt med egen smörja att lägga din energi på?


Fan fan fan...

Men på sätt o vis är det lite ett noll till dig, för du lyckades verkligen göra mig upprörd..APJÄVEL!!!


*morr*




Ovido - Quiz & Flashcards