Alla inlägg den 7 december 2009

Av Elvira - 7 december 2009 16:34

..en sån där man glömmer ibland, å sen hittar igen..



Av Elvira - 7 december 2009 14:33

..på en lägenhet..


Jag behöver ju större..eller iallafall med mer avskilt sovrum, så jag ringde i fredags.

Jo då, jag kunde få en femma..hyra på straxt över 7000 spänn..med elen inräknad då.


Så nu funderar jag, behöver ju bara en fyra, men samtidigt så kan det ju vara bra med extra rum..?


Ska kolla på den, och ta med mig någon som är duktig på det där med" kritiska ögat" :)


¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨


Hehe...sagt o gjort, ringde i skrivande stund och bokade en visning på torsdag.


Nu ska jag fira med ett bloss..humm...å snart sluta röka, jaaa jag ska..sen..imorgon..eller annan dag, men snart så..

Jäbbla varannandag rökare jag blivit..*suck*


Vad hette nu den där boken som alla säger är så bra, som får en att sluta på störten?


Kram


Av Elvira - 7 december 2009 12:58

..till våra övre makter minsann!


Jag fick precis ett meddelande där, direkt från Gud...

Tack!!


Så här skrev han;

... that tonight you can turn your worries to God, and have a good night's sleep. You've been worrying too much about the future lately. So tonight, go ahead, put your faith in God, and just have a peaceful evening and a restful sleep.
Så där då, jag lägger mina funderingar där, å somnar kanske bättre än på länge..
Har precis kommit tillbaks till jobbet, efter en superduperlunch..känns som att jag svalt tt bowlingklot..hehe...glupska jag.
Skjutsade mitt lilltroll till skolan i morse, å lyckades såklart somna om, så jag fick mer än brådis till stan sen...missade frukosten, med andra ord.
Jaja, ska sätta fart nu...logga ut från facebooken...lämna datorn...liten stund iallafall...
Ovido - Quiz & Flashcards