Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Elvira - 18 maj 2010 11:44

...är verkligen inte det roligaste man kan företa sig.

Tänkte faktiskt åka till jobbet i morse, men insåg att det verkar halvkorkat att bli hemskickad pga snörvel o host, ena dagen, å komma tillbaks med samma snörvel o host, dagen efter


Men att vara aningen fööör pigg är ingen direkt hit.

Har roat mig med att ringa runt halva telefonboken nu...tjata hål i huvudet på nära o kära typ;)


Får väl tålmodigt vänta på att Carina kommer hem...vi ska måla över hjärnblödningen i skallen på mig.

Va hos frissan för en tid sen, och gjorde mörkröda slingor i skallen, å färgen i sig är det inget fel på, men de sitter så koko så det faktiskt ser ut som att jag fått ett hårt slag i skallen,,,med något extra vasst.

Nåja, nu har jag försökt vänja mig tillräckligt länge, så nu ska de väck.


Blah...ähh...jag återgår till soffan med kudde o täcke en stund till då..


Love E



Ovido - Quiz & Flashcards