Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Elvira - 31 maj 2010 22:23

...med kommentarsrutan på förra inlägget , av nån anledning, så jag svarar väl så här istället...



Johnny...tack!

FÖr att du ser det du ser...å för att du skippar "glädjeflicka"-uttrycket, för en gångs skull...;)

På något vis, tycks jag alltid hitta dem igen, fattar inte varför, men tacksam för det är jag:)


Lotta, tusen tusen tack för den förra du skrev, den som va oss emellan, jag levde på den länge...ja, faktiskt fortfarande...

Grym vet jag inte, men jag är "jag" i ett sammanhang där det tydligen blir rätt..


Och Peter...jag VET...å jag va på väg, men jag har något vackert och värdefullt att ta hand om i en annan landsända...något STORT, tom större än gigantiskt*L*

Vet att jag inte behöver fråga, om glazzen alltid finns kvar..så .nästa år, eller nästa igen..Tack för att du finns, du vackra värdefulla!!!


Och stora varma kramar till er alla!!!


Love E


Ovido - Quiz & Flashcards