Direktlänk till inlägg 4 december 2009

KLART!!!

Av Elvira - 4 december 2009 11:35

...överenskommet, underskrivet, klappat och klart!!!


Jag börjar mitt nya jobb den 15 December, å det är SÅÅÅ fränt så jag har lyckobubblor i hela kroppen just nu, svårt att sitta still, svårt att ha fokus...


Känns verkligen som att "komma hem", det är rätt Vira på rätt plats.


Jag som alltid sagt, att när jag är klar med mig själv(om man nu någonsin blir det?)ska laga trasiga eller tilltuffsade tonårsbarn, ska göra precis just det.

Ett knippe underbara, livfulla supersöta trollungebrudar..

Och till dig som är så flitig, fyndig, och välformulerad

- Dina mail hjälpte faktiskt till...TACK!!!


Det visade sig nämnligen att någon hjälpsam försökt tipsa arbetsplatsen om "vem jag är", så idogt och flitigt att det tydligen blev aningens för mycket.

Kanske kan ses som gränsfall korkat tom, att komma med påståenden som går att kolla upp sanningshalten i..?

..å så uppenbart så att tom jag lyckades klura ut vem de kom ifån.


Nåja, de blev bara  mer noggranna i sin koll, vilket i slutänden blev bra mycket plus för mig, så tack tack!


Har lämnat mitt sista blodprov nyss, känner mig lite som en trasig nåldyna, men det är okej, läkarintyget är så gott som klart med det, för den här gången då, "bara två år kvar nu:))


Well..för mycket bubblor för att sitta still och skriva, men en rapport om läget iallafall..


Puss o Kram

 
 
cissy

cissy

4 december 2009 11:52

vilken söt blogg du har :) kolla gärna in på min !

http://cissynilsson.blogg.se

 
Ingen bild

Kikki

4 december 2009 13:00

Grattis till nya arbetet.
Lycka till....
Kram Kikki (& Julia)

 
Ingen bild

Anna & Micke

5 december 2009 09:40

ja ibland är det bra med lite hjälp från sina "vänner" vi bara häpnar här vid vändplan! O du, ha en bra lördagkväll

 
Ingen bild

!!!!!!!

5 december 2009 11:58

Förstår att du skulle tro att det kom från mej men tyvärr gumman hade lånat ut min mail den här gången till någon som känner dej vilket inte ja gör tack och lov......
Du verkar verkligen vara överöst med vänner.......

 
Ingen bild

Elvira

5 december 2009 13:08

Svårt att inte reagera på din kommentar här "!!!!!!"
Ja jag är verkligen överöst med vänner...å så en och annan sjuk stackare som inte verkar ha mer liv än att läsa min blogg, o kalla sig en satans massa olika( ett slags personlighetskluvet drag?)
Du förstår, alla kommentarer jag får, har ju IP.nummer när jag får dem.


Jag betvivlar starkt att du har någon i din närhet som "känner" mig, och som behöver låna just din mail..?

Hur som helst, skaffa dig ett eget liv, å ge fan i mitt.

Handlar det om avundsjuka?
Det va iallafall nya chefernas första spontana reaktion..

Tack för ditt "lycka till"Kikki, å Kula och Anna-hehe...ni vet ju var vi tillbringar vår lördag, så ...welll...tack!

Kram kram till er alla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards