Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Elvira - 4 februari 2010 18:44

...lite Butter och en släng av Tvärer, men en sån fanns nog inte?


Hur som helst, så känner jag mig fullständigt urlakad..

Är barnledig i helgen, och funderar seriöst på att bara lägga mig raklång, och sova bort några dagar..


Pratade just med Toker där på andra sidan klotet nyss, inbillar mig att jag saknar honom mindre när jag inte pratar med honom alls...men det skulle  nog också kännas konstigt?

Jaja, 2 veckor kvar...å kanske kommer han tidigare säger han...så söt ibland, det är lite gulligt när en ganska stor o manlig karl, blir supermjuk och kärleksfull..

Antagligen det som gör honom så superfin..


Ähh, nu kommer Jens över på en kvällsthe, sen ska jag skjutsa hem storakiddon , i blixthalkeriet...huuuga!


ha en finaste kväll alla!

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards