Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Elvira - 15 februari 2010 21:13

..att fysisk aktivitet ger energi.


Har spelat innebandy, badminton och spökboll i rasande tempo idag, och sen avslutat det med att pulsa i snö i 1, 5 timme...borde rimligtvis vara dödens, men icke, sitter tokspeedad och försöker komma ner i varv...


Å mår kalasbra!!!


Ska nog ta upp det där med träning igen, inte för att få bort fläsk, utan för att det ger så mycket välmående...


Sen det där med saknaden då..hmmm..

Jag fick höra att jag skulle vänja mig, när Toker drog för tre veckor sen, trodde inte ett ord på det DÅ, men nu, när han kommer om några dagar , så inser jag, att jag faktiskt har vant mig..känns helt okej.

Klart jag saknar honom stundvis, men inte alls så att det känns jobbigt.

Ännu ett bevis på att människan är ganska anpassningsbar..


Jobbigt är väl kanske att jag kommer känna mig likvit i hans närhet..hehe...solariet är nog en bra ide..

Sen så krockar ju solandet med antirynkprojektet..jaja, värdsliga I-landsproblem! :)


Nä fasen, ska ängna mig åt nåt lite vesäntligare här...typ tv´n..


Puss o Kram







Ovido - Quiz & Flashcards