Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Elvira - 18 februari 2010 20:21

,,,känns det att vara ledig en fredag!

Å det är jag , imorgon!!!


SOvmorgon....lycka...frissan kl 11, men det är ju sovmorgon iallafall.

SnällJens kör mig dit...OCH hämtar mig, nu när jag är utan bil..

(Min är insnöad, är egentligen bara lat...orkar inte skotta)


Så kommer Toker hem...sa åt honom, att jag vill ha honom med rosett runt, som present:)

Tror inte han nappar riktigt, men kanske maybe perhaps...


Hur som helst, jag som har vant mig ganska bra med att han är borta, känner mig plötsligt glad att han snart är här...


En av mina jobbkiddosar frågade hur gammal jag är idag...

-35!

...sen sa jag ganska tyst ...-i ca ett dygn till!

Märklig grej det där med ålder.

Har haft sån ångest för mina födelsedagar förr, att jag gjorde små rymningar-varje år!Kände mig gammal, som att livet va slut varje gång.

Nu, känns det snarare som att "Wow-nu börjar livet"'


Antar att det beror på HUR man lever sitt liv?


Nu börjar "Du är vad du äter " igen, pausen slut, puss o kram alla

Ovido - Quiz & Flashcards