Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Elvira - 12 februari 2010 19:53

..så HAR jag inte ont, jag ÄR ont!!!


Har varit ute med överenergisk totto i skogen, å den trilskande typen lyckades nästan få av mig..men bara nästan!!!


Har aldrig kallat mig nåt proffs på det där med ridning...å egentligen va det ganska länge sedan jag red av egen "fri vilja"

Men nu låter det som att jag blir tvingad..å det är inte ett dugg sant heller.

Från att inte ha ha ridit på en massa år, så gör jag det nu flera gånger i veckan..

Å det känns i kroppen, rejält.

Ok, jag ska inte gnälla, men just nu är det synd om mig som satan!!!


För när hästen bockar och stegrar sig, å det är halt under, å hästen plötsligt känns tre meter hög..å min rygg knakar till...ja , då är det lätt att hålla sig för skratt!


Trött...illgrinig...vill bara ligga på soffan å gny...ska förresten göra just det..lägga mig på soffan..raklång..å gny!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards