Direktlänk till inlägg 26 september 2008

Jag kan visst ha fel ändå..?

Av Elvira - 26 september 2008 20:52

Va lustigt!

Sist jag hade fel va på 70-talet, minns inte om det va på våren eller hösten..

Så brukar pappa negerkungen säga, å nu snodde jag hans replik-rakt av!

Pust!

Andas ut!

Är just för ögonblicket rusig av lycka för att min älskling är sjuk!

Hehe, oj va det låter illa, men det är sanningen!

Inga återfall- en jättesten trillade bokstavligen från mina axlar..

Samtidigt undrar jag om jag alltid kommer reagera så här? Kan jag göra nåt åt det själv, eller är det en skada att dras med forever? lindras den med tiden?

Kanske är jag inte överneurotisk, kanske är jag vanligt mänsklig..?

Är det så när två människor med varsin ryggsäck träffas, att det då å då märks å speglar av sig, det gamla man har med sig i ny tappning, eller som en skugga som skymtar förbi ibland? Troligtvis..väljer att tänka så nu iallafall, för sent på kvällen för djupanalyser.. ;)

I vilket fall så är jag glad igen, riktigt skönt!

Love

 
 
Ingen bild

Helena

27 september 2008 09:13

Hejsan!!! Jag har länkat dig med....Ha en skön Lördag!!!! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards