Alla inlägg den 29 september 2008

Av Elvira - 29 september 2008 22:55

..en tanke, med ett stort leende -inte så allvarligt alltså

-ang att vara spontan, är det  att ha bristande impulskontroll,, eller är det charm?

Därom tvistar de lärde, hehe, eller inte, kan va jag som börjar bli kollrig/svamlig å så trött i huvet!

Kjamis


Av Elvira - 29 september 2008 22:42

..åkte från jobbet med min chef, å min bästaste vän, till Örebro för att titta på "nästan-derbyt".

Trodde ett tag att vi skulle åka hem med tre poäng, men icke, vi fick ett iallafall..2-2-could have been worse..

Fick tag på min Annika också, straxt innan vi åkte.

Jag önskar att alla människor fick ha en egen Annika!!

Hon är som en ängel rakt nedstigen från himlen ibland, hon har en massa otroligt kloka svar på alla mina ibland riktigt skruvade ideer å tankar, men hur det än är, så känner jag ALLTID att jag får hjälp av henne-fantastiskt!

Hon fick mig faktiskt att gråta en skvätt idag, men sen blev det bättre, riktigt mycket bättre tom.

Ska försöka somna snart, är fortfarande helt slut, är barnledig i helgen, å inte för att lillan någonsin är besvärlig, men UJ va skönt det ska bli att få sova ut, RIKTIGT läääänge...

Nåja, än är det ju "bara" måndag;)

nattinattkramisar

Av Elvira - 29 september 2008 15:12

..är jag, tror jag,nä, men faktiskt helt slut..

Har en massa grubblerier i skallen som inte vill släppa taget, jagar efter min älskade sponsor-får inte fatt i henne..

Va på möte i stan idag, eftersom jag jobbar här inne, alltså, stan för mig är norrköping, hur som helst va det som vanligt bra.

Att få lyssna på klokheter, å att få ventilera skallen, men just idag behöver jag ny input..

IFK spelar borta mot Örebro idag, har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska åka eller inte..

Vore skönt att koppla av med något helt annat kanske..

Naeee, ja vill ha min Annika nuuuu..snyft



Ovido - Quiz & Flashcards