Direktlänk till inlägg 28 september 2008

Grattis Kiddo!

Av Elvira - 28 september 2008 12:54

Så, nu har jag ingen 10-åring längre.. min lillkicka blev 11 idag,lika häftigt, eller coolt som hon själv säger, som lite vemodigt!

Jag lyckades att inte förköpa mig på paket, som det sett ut alla andra år, kanske för att mer eller mindre omedvetet kompensera massa annat..

Hon fick en gitarr, en digitalkamera, lite kläder å presentkort på kläder, örhängen å halsband..ja, å så lite godis å blomma, men det va allt!

Förr om åren slutade notan aldrig under 10000, men jag är helt övertygad om att hon faktiskt uppskattar mindre saker, å istället en närvarande drogfri mamma!

Hon tom sa något åt det hållet..att det va så bra att det va så lugnt hemma..

Gullunge!

Lots of Love!


 
 
Ingen bild

Helena

28 september 2008 15:33

Att hon fått en drogfri mamma kompenserar nog ALLT....Du är duktig....klappa dig själv på axeln,DET ÄR DU VÄRD!!!!! Kram från Helena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards