Direktlänk till inlägg 29 september 2008

prexis kommit hem igen..

Av Elvira - 29 september 2008 22:42

..åkte från jobbet med min chef, å min bästaste vän, till Örebro för att titta på "nästan-derbyt".

Trodde ett tag att vi skulle åka hem med tre poäng, men icke, vi fick ett iallafall..2-2-could have been worse..

Fick tag på min Annika också, straxt innan vi åkte.

Jag önskar att alla människor fick ha en egen Annika!!

Hon är som en ängel rakt nedstigen från himlen ibland, hon har en massa otroligt kloka svar på alla mina ibland riktigt skruvade ideer å tankar, men hur det än är, så känner jag ALLTID att jag får hjälp av henne-fantastiskt!

Hon fick mig faktiskt att gråta en skvätt idag, men sen blev det bättre, riktigt mycket bättre tom.

Ska försöka somna snart, är fortfarande helt slut, är barnledig i helgen, å inte för att lillan någonsin är besvärlig, men UJ va skönt det ska bli att få sova ut, RIKTIGT läääänge...

Nåja, än är det ju "bara" måndag;)

nattinattkramisar

 
 
Ingen bild

Helena

30 september 2008 08:29

Jag har ingen Annika,men en alldeles egen bästa Eva! Det är så skönt att ha någon man kan lita på! Ensam är stark,2 är man oslgbar.....kram

 
Ingen bild

Elvira

30 september 2008 09:05

Jaa verkligen sant!!!
Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards