Direktlänk till inlägg 30 september 2008

Lilltroll har klippt sig..

Av Elvira - 30 september 2008 16:26

..precis den frisyren jag skrev ut i svartvitt från datorn :)

Så Superdupersnyggt det blev sen, ojojoj..

Vill åxå ha frisyr nu, måste åxå, men väntar med det tills jag vet hur jag vill se ut..

Har haft en riktigt jobbig em, faktiskt, kände att jag hade för mycket eget i tankarna, för att vara riktigt "med" på jobbet, men nu börjar molnet i själen skingras lite..

Något jag lärt mig för inte så länge sedan, är att se till mitt eget bästa, att lyssna inåt, för att komma framåt..att min magkänsla aldrig svikit mig,, men att jag i perioder å i vissa situationer gått i mot känslan, å följt vad hjärnan tyckt istället-med sämre resultat!

Jo, det jag skulle försöka komma fram till är, att jag måste, för min egen skull passa mig för att sätta mig i situtioner som får min värld att gunga, där jag inte mår bra, eller helt enkelt-välja att inte göra illa mig själv!

Å vips blev världen så mycket enklare att vara i...enkelt...(med lite tankekraft å vilja då..!)

Ska lära mig att spela gitarr, ska fråga om jag får låna den Roger har på sin vind, ska träna tills fingrarna blöder, å sen ska jag lägga all min energi, känsla, på att spela satans bra gura! Så är det!

Å inte självömka en sekund, aldrig titta tillbaks-bara framåt, å första ackordet ska jag traggla in på lillans gitarr precis nu!!

Ha det bäst!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira - 28 februari 2015 19:14

  Jag söker styrka inte för att bli starkare än min syster utan för att kunna kämpa mot min största fiende- Mig själv.... ...

Av Elvira - 8 februari 2015 15:08

..om mig själv..   Hopplöst!  Rent destruktivt vansinne.....   sabbar allt, sånt jag hade...sånt jag har...å sånt jag lite smått börjat önska mig.... Men jag är FUCKED UP, med stora bokstäver..långt värre än jag ens trodde va möjligt.. ...

Av Elvira - 2 december 2014 02:45

"Wearing The Inside Out" From morning to night I stayed out of sightDidn't recognize I'd becomeNo more than alive I'd barely surviveIn a word...overrunWon't hear a soundFrom my mouthI've spent too longOn the inside outMy skin is cold To the human t...

Av Elvira - 12 maj 2013 01:34


..bara för att visa att jag kunde skriva smörja på ett sätt som va bättre än hans "patetiska egofixerade skitblogg", ja, då bör han absolut kunna få ett eget inlägg, kan man tycka.. <så -Jag kommer aldrig glömma ditt sätt att kalla mig...

Av Elvira - 12 maj 2013 00:17

..kanske flera år lång, utan att jag märkt det..   hittar ingen annan rimlig förklaring, å förklaringar måste ju ALLTID hittas,  men inget som förklarar  varför jag under sista veckan flera gånger hajat till över mina egna tankar.   Som att j...

Ovido - Quiz & Flashcards