Alla inlägg den 5 november 2009

Av Elvira - 5 november 2009 20:57

Mattes o  Carinas stor-kiddo fick körlort idag!!!!

FANVADUÄRBÄSTJERRY!!!!!!


å så känner jag mig gammal...jävligt drake i taket gammel...

*suck*


Å småkiddsen..ja, de blir stora..å det är ju så..de ska ju bli det...


Nu sitter de bakomn min rygg..diskuterar tuttar...mens..å hårstrån

Och vi försöker vara naturliga o med i tiden..å den är tuff, svår o skittuff.




Av Elvira - 5 november 2009 20:09

tjena bruttan! Har just kommit hem från klubben med du och jag är rädigt nöjd, en mycket trevlig kväll.....

Du är min bästisbrutta, puss puss

Av Elvira - 5 november 2009 11:18

..som terapi..som nåt att känna igen mig i..


Tog min bil till jobbet idag, drog på stereon..och ut skrålar denna, mitt i låten..

"...allt,allt, allt kommer till den, som vågar vara rädd..."

 



Vet inte riktigt varför jag fastnade just för Kent..

Kanske inget märkligt, med tanke på att de är bland det största som hänt i musiksverige på en massa år, de lär ju finnas fler än just jag då..:)


Men ibland, dyker deras texter upp hos mig, som bibelord för en kristen..

"träff- sänk"


För faktiskt..jag är rädd.


Bara korta stunder, men ändå, rädslan kastar sig över mig när jag minst anar det..


Förändringsrädsla...


Byta jobb..oavsett om jag får drömjobbet eller inte, så är jag på väg iväg..


Byta efternamn, kan tyckas litet, men det är ju ändå en del av identiteten..eller iallafall ett tydligt avstamp ifrån det gamla..


lilltroll..ska träffa pappa på permision själv för första gången..å jag är lite rädd där med..för att släppa taget, och den är ogrundad, jag VET det, men ändå..jag ar nåt behov av att skydda henne från..ja..jag vet inte vad.

Han har ju aldrig gjort henne illa, men ändå har jag nån slags känsla av att jag borde stå där, och fånga henne..


(Vilket jag minsann tänker göra också, just fånga henne, men hon ska ju faktiskt skaffa en egen relation till sin pappa, och ja...jag är lite rädd där också..vill så jävla gärna att det blir bra, men är livrädd för att det inte ska vara det)


Ähhh..allt kommer till den som vågar vara rädd..visst?


Så tror jag.


Hade knappast varit där jag är idag, om jag låtit rädslor styra mig.


Nä,nu ska jag göra det jag är här för..typ jobba då*L*


Kram





Ovido - Quiz & Flashcards