Alla inlägg den 30 november 2009

Av Elvira - 30 november 2009 15:59

..att jag måste skriva att han är snäll!!!


Jimmy är snäll!

:))


Har haft en riktig "full rulle" helg.

Mina troll, dvs lill och stortroll, och River, camperade på soffan i fredags.

Helt underbara är de, men jag börjar verkligen inse hur mycket jag behöver en större lya..

Min är hur mysig som helst, men öppet etage är inte alltid en hit..som att ha sovrummet i vardagsrummet.

Jaja..får väl kanske börja hålla ögonen öppna lite..


I Lördags va vi ute ett gäng och käkade..jag försökte leka tolk, eftersom vi fick med ett litet knippe trevliga polacker.

Gick väl så där..*L*

JAG förstod vad de sa..frågan är hur mycket de fattade av min polska..hehe..

Kvällen fick en lite obehaglig snurr, när en ordningsvakt blev knivskuren där vi åt..

Massa knivhugg i skallen, och en snuskig mängd blod..men han klarade sig utan livshotande skador..och höll själv kvar valpen som skar honom , så slutet gott ändå..


Å så blev det måndag, och jag har  uträttat mer arbete på några timmar, än på en månad annars.

Tom så chefen utbrast "Det va som in i helvete", på ett bra sätt då ;)

Känns plötsligt lite viktigt att göra sista tiden här, till en bra tid.

Imorgon gör jag mitt andra pass på "drömjobbet"..å sen ska det beslutas om det är något för mig, och om jag är något för dem..


Hoppas det..tror faktiskt det:)


Kram kram
















Ovido - Quiz & Flashcards