Alla inlägg den 19 november 2009

Av Elvira - 19 november 2009 14:13

..fick jag till fråga precis, av en jobbis som klev förbi.

-Eh?!! Va? Märks det så väl?


Jovars, det gjorde det absolut, tydligen.


-Nädå, inget speciellt som hänt, bara en "sån dag"...


Jag behöver fortfarande träna på det här.

Absolut.

Undrar hur lång tid det tar, innan man vänjer sig, vid sämre dagar, så att man liksom slipper flyktsodan i blodet vid minsta motsånd?

Fick lite fart, gjorde det jag skulle här..eller så långt det va möjligt iallafall, sen tog energin slut igen.

*suck*


En "sån dag" helt enkelt..å trääääning på att låta den vara..

Av Elvira - 19 november 2009 12:10

...så tittade jag in på Peters blogg nyss.

Man kan diskutera cyberliv, hur opersonligt och atrificielllt och bla bla bla det är..

Men ta mig fasen, att den människan har inspirerat, och inspirerar mig, IRL.

På många vis.

Han kan han lubba runt i tid och otid ("otid" är snuskigt tidigt på morgonen) så ska väl jag för bövelen lyckas ta upp mina promenader igen?


För snart ett år sen va han en JÄTTEDEL i att jag lyckades sluta röka.

Vilket gick åt fanders sen, men ändå..hmmm..(men jag ledde rökfriheten med fem dagar!!)

Nä, slut gnällt nu, jag ska kliva ner med min trasfot i gympadojja när jag kommer hem,

 å stoppa lurar i öronen, just do it!!!

Plötsligt händer det!


Love E

Av Elvira - 19 november 2009 11:42

...för att göra lite nytta, å det känns både trögt o motigt..*suck*

Vissa dagar är väl så..ska vara så, men pust o suck o stön va jag ogillar det.


Min fot som inte alls har gjort ont innan, bultar o dunkar, borde nog sytt den iallafall..?

Nåja, mycket gnäll om ingenting..


Appropå(fan va svårstavat då) fötter, nu kom en jobbis förbi ooch berättade  att de slagit upp en ny skobutik nere på stan, med skitsnygga superbilliga skor!!! :)

Tänk så lite det behövs för att vända humöret då *L*.

Sånt måste ju genast undersökas..eller så fort det går att prova skor då.

Glipan i foten spricker upp o gör sig påminnd hela tiden..


Nu kommer Jimmy här o gör sig dum, påstår att jag tittar på tangenterna när jag skriver

-SKIT DU I DE, SÅ LEVER DU LÄNGRE!!!!

Fel dag att lägga sig i känner jag.


Ödmjukheten är svårfunnen idag tydligen.

Förresten, någon som har en ide om motsatsen till ödmjuk?

Alltså, ordet "ödmjuk"?

Kaxig kanske..men ändå inte...


Ähhh...sak samma, ska parkera i soffan och fortsätta leta efter energin.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards