Alla inlägg den 16 november 2009

Av Elvira - 16 november 2009 23:42

...ihop sig!!!


Först anfaller de...i enad trupp.

Den ena sätter sig tvärs över, å den lilla terroristen kittlar, för allt vad hon är värd.


Sabla svinpälsar!!


Å så sprattlar jag..sparkar till ett glas, och skär upp foten så blodet skvalar..


Lilltroll får hålla sig på avstånd en stun, själv ligger jag högt med foten( med tre meter silvertejp runt den)medan  stormonstret svabbar..överallt, för det ser ut som stockholms blodbad runt om.


Och när lugnet lägger sig, talar de om att det är mitt eget fel..skulle inte sprattlat så förbanat..


Själv blir jag nästan tjutfärdig, för att när de är så överens, då är de tillsammans det absolut vackraste finaste jag vet...


hur knepigt låter det på en skala?


Det är ruskigt synd om mig...men monstrena är finast på jorden...


KokoVira...i nötskal!

Ovido - Quiz & Flashcards