Alla inlägg den 12 september 2009

Av Elvira - 12 september 2009 15:20

Cool..men Vira kan ta mig tusan allt!!

Av Elvira - 12 september 2009 15:18

..en låt, inte helt enkelt nu när man måste engagera sig i html-koder o prylar...?

Rena grekiskan ju...

Av Elvira - 12 september 2009 14:39

Hade skrivit ett långt och väldigt välformulerat inlägg här, å sen blev jag akutinkallad på jobb några timmar, så jag blev automatiskt utloggad, å bästa inlägget försvann..*suck*


Skitskumt att det alltid är de välskrivna, djupa, med förmodligen världsrevulotionerande innehåll som försvinner..

*host*

;)


Jaja, som sagt, akutinkallad blev jag, men bara några timmar..typ 3..


Ska återgå till boken jag hittade i bokhyllan i morse, "flickan som lekte med elden" lite rätt i tiden, ska se den på bio, eftersom den precis kommit ut.

Ska försöka hjälpa Eva lite med flytteriet idag också..


Bahhh..hur som helst, ha det bäst!


Love E

Ovido - Quiz & Flashcards